välkommen till det micrade-kaffets-värld!

gott kaffe är ett minne blott. det ska man veta...har man tur får man ta två klunkar av rellativt varmt kaffe och värre lär det bli. Men det var inte de jag skulle skriva såhär på kvällskvisten, nej. Utan jag ville tacka för ALLA JÄTTE ROLIGA/FINA/SNÄLLA kommentarer!! Det gör så att jag kommer känna mer lust att vara aktiv här påå bloggen, så sluta nu för tusan inte kommentera!

Kör även en liten frågelåda här tänkte jag, det var ju länge sen sist och kanske lite nya läsare, och nya frågor nu när jag berättat att jag är gravid igen. Så, kom igen och fråga massa roliga, och tråkiga frågor så ska jag försöka svara så gott jag kan!

Kommentarer
Postat av: amanda

har ni funderat ut några namn? hur mår martin nu? hur går det ihop med ekonomin och två barn?



fan jag är så otroligt imponerad av er två! att ni klarar gå emot samhällets "normer" (för jag kan tänka mig att folk ändå tycker sig ha "rätt" att typ kommentera när man är ung mamma..) och göra som ni själva känner! ni är grymma <3 puss!

2010-11-08 @ 22:09:55
URL: http://amandahildur.blogg.se/
Postat av: sandra

Hej igen. Min förra kommentar kom nog inte fram. Jag förstår att de känns helt otroligt att de redan gått så lång tid. Men skönt att ni bor i stan nu då. Då blir de ju lite lättare för dig att ta dig nån stans. Med två sen dessutom ;) Men tråkigt med foglossning. De e ju inte att leka med. O de blir ju inte bättre när man har en att bära på emellanåt också! Hoppas du inte får allt för ont iaf!

jag börjar jobba i januari efter julledigheten på jobbet. Men jag har inte hört nått om dagis en så de känns ju inte jättekul.... :( Kram

2010-11-09 @ 09:48:47
URL: http://sandiesun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0