Snö

Var bara tvungen att lägga upp den här roliga bilden! Jag kan ha världens fulaste min på kortet haha!

Just nu sover Folke. Den här veckan jobbar Martin eftermiddag. Det betyder kort vecka, men också ensamna kvällar för min del :/ MEN! Ikväll kommer Lisa hit. Det var evigheter sen sist typ. Det blir en kortis men kul endå:)
Jag vill jätte gärna gå ut i solen, men min överbeskyddande far har varnat mig att det är svinhalt ute. Jag tror honom ioförsig, men jag måste handla sen...ev skulle Lisa hjälpa mig. Bära kassarna. Vi skullle gjort vår obligatoriska söndagshandling igår men vi var ju och åt söndagsstek och marängsviss hemma hos pappa och hade inte tid  med det. Om snön ligger kvar på det här viset hela vintern så kommer det bli en VÄÄldigt lång graviditet för mig...och Martin, som får bära alla saker fram och tillbaka från bilen hela tiden...
Återkommer ikväll kanske! Nu ska jag lära mig att internet shoppa! Antar att det får bli min nys grej nu när jag är inlåst i hemmmet pga snön....


Kommentarer
Postat av: Matilda

Åå vad mysiga bilder! Hur långt har du kvar på graviditeten?

2010-11-29 @ 12:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0