Pulka inköpt!

Åkte och köpte en jävla pulka. Folk hade kört av vägen överallt! Förut stod vi och glodde på några idioter som hade fastnat i backen härutanför. Dom försökte dra upp en stor färdtjänstbuss med en mindre bil, som även den fastnade så att en tredje fick dra upp den haha. Dom måste hatat sig själva för sin idioti!

Imorn ska jag banne mig ut och dra Folke i pulkan. Vi testade den från bilen och han älskade det! När vi kom hem hitta vi honom i hallen och han hade krupit upp själv i pulkan och satt och höll fram snöret åt mig så att jag skulle dra honom. Han är även väldigt förtjust i min gamla dockvagn och vill helst bli runt körd i lägenheten i den hela tiden. Får han inte som han vill blir han självdestruktiv och viker sig dubbel och slår pannan i golvet och gråter.
Varför gör dom så??

Får lite kramp på hans "matvägran" också..börjar blir lite småstressad av att han faktiskt inte väger så mycket nu när han inte vill ha det som erbjuds heller. Han får mestadels samma mat som vi nu och en burk ibland. Men det är skitsvårt...han bara vänder bort huvudet och sätter upp handen bestämt. Är det nån som har ett bra tips på vad man kan göra?

Kommentarer
Postat av: Jennie

Oliwer är likadan han, jag har nästan slutat mata honom helt jag ger honom sådant som är lätt för honom att pilla med själv som pannkaka, smörgås, bitar av potatis o så går ju med. Vägrar han äta om han får pilla i sig maten själv med? Tror inte du behöver oroa dig för hans vikt han kommer ta igen det sen säkerligen. Stor o söt han är folke mot när vi såg honom sist.

2010-11-26 @ 14:36:16
URL: http://jenniemarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0