olydiga jag, borde lyssnat på barnmorskan....

Ja, vi var ju och träna igår. Jag var ytterst försiktig verkligen var knappt en lite svett. Kan väll säga som så att om man vill kunna gå normalt ska man lyssna på vad barnmorskan säger; det blir inte bättre av att träna för din del Sara. Nej, precis. Det blir INTE bättre...Skit...

På tal om inget, är det nån som har lust och komma och leka med Folke torsdag morgon? Har lyckats boka en morgon tvätttid fast Martin jobbar. NU vet jag att vissa tänker typ att det bara är och ta med sig ungen ner till källaren. Men när man har satt sig i en sån sits som jag gjort och typ som mest orkar bära Folke upp för trappen är det inte lätt att få med sig tvätten också dessutom. Det skulle hjälpa bara om man ville komma runt halv tio snåret lixom ? Någon ? Typ SYSTER?

Idag är det verkligen ruttet väder ute. Jag hade tänkt gå en långsam promenad. Typiskt mig att ge mig ut endå för att jag är så jävla envis. Men jag skippar nog det. Har ingen lust att så och svära och svettas i barnvagns förrådet och komma hem och va ennu tröttare än innan..


Såhär glad var liten INNAN han kräktes upp frukosten. Stackars. Nu ligger han nyduschad i rena kläder och lakan och sussar. Jag ska passa på att äta gårdagens lunch ifred!

Kommentarer
Postat av: syster

typ nej.. ja jobbar... annars hade folke och jag lekt såklart!

2010-11-23 @ 13:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0