Nu ni!

Härmed erkänner jag för er som inte vet ännu, det är ett syskon på G till Folke! Idag var vi på ultraljud för första gången som gick bra, allt såg helt ut så att säga... Jag är i vecka 18 + 5 alltså inne i vecka 19 kan man säga. Vardagen med en bångstyrig ettåring tillsammans med det extrema illamåendet jag dras med. Jag har fått löp-förbud alltså ingen löpträning för mig. Jag ska helst inte bära tyngre än Folkis heller. Men de går utöver förväntat. Det är rätt skönt att inte behöva tänka så mycket på graviditeten, när man har Folke och tänka på. Så nu vet ni det, och nu kan jag skriva på riktigt hur jag faktiskt har mått under dagarna!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Grattis Sara! Så himla roligt för er:)

2010-11-04 @ 11:06:05
Postat av: Matilda

vad kul! grattisgrattis! :D :D jag är väldigt nyfiken på ert liv så sluta inte skirv :)

2010-11-09 @ 17:56:33
URL: http://mmmatilda.blogg.se/
Postat av: Matilda

vad kul! grattisgrattis! :D :D jag är väldigt nyfiken på ert liv så sluta inte skirv :)

2010-11-09 @ 17:57:18
URL: http://mmmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0