nä nu jävlar....

Jag MÅSTE ta mig ut idag...för Folkes skull han har inte vart utomhus på tre dar stackarn..eftersom det inte händer nått speciellt här har jag inte heller nått att skriva om. Man lite självömkan kan ju alltid sitta på sin plats. Jag kan inte sova om nätterna. Ligger och stirrar i taket. Piss när man faktiskt får sova. Känns ju faktiskt lite träligt. Folke har för övrigt fått dagis plats. Vi fick vårt sista alternativ. Som jag trodde från början. Man fick inte ens en dag på sig att svara, var tvungen att skicka tillbaka svarsalternativet samma dag man fick pappret. Kan va så att jag visste att det skulle strula och att man inte skulle få som man ville när de handla om kommunen.

Nu ska jag göra nått så intresant som att vika tvätt. FAN va kul!

Kommentarer
Postat av: syster

Kan inte du och Folkis åka pulka? Annars får han och jag göra det. eller bara vara ute i snön ??Hejhej

2010-11-25 @ 18:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0