MORR!

Dom ringde från kommunen idag och sa att den utbildningen jag sökt inte finns kvar längre. Såklart. Min vanligt tur...piss. Jag blev skitsur och bitter och tog ut det på han som ringde. Haha! Så nu är det väll bara att börja leta igen. Piss!

Badhuset blev allafall en hit! Kul att träffa alla gamla jobbarkompisar igen! Saknar att instruera;( Men det kanske får bli till nästa höst. Matilda och jag bestämde allafall att vi kanske skulle träffas nästa vecka, vi har ju massa och snacka om nu :P 
 Nu sitter jag här igen och suktar efter chips. Dum som jag var köpte jag inte det på vägen hem. Piss....Fick gå typ 1,5 km säkert till bussen från badhuset i den här jävla snöjävelskiten. Lagom pigg jag känner mig nu då. Imorgon blir det andra äventyr. Jag och Terese (från gymnasiet) ska med våra småttingar till öppna förskolan i klocket. Det blir spännande. Folke behöver verkligen träffa lite andra barn.

Slänger upp en ful random bild på lägenheten här eftersom det verkar som att jag helt plötsligt (eller kanske alltid haft) nya läsare som inte är från stan eller ens känner mig! Men trevligt allafall! Välkomna!


Kommentarer
Postat av: amanda

kan du inte ta en lägenhetsrundvisning med bilder? skulle va jättespännande att se hur ni bor!!

2010-11-11 @ 12:43:17
URL: http://amandahildur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0