mästerfotografen

Jag ska be mästerfotografen (min sambo) att knäppa lite kort med vår kamera som inte har fungerande display. De har efterfrågats lite kort på lägenheten. Den är ju verkligen inte klar på långa vägar, undrar om de nånsinn blir klart. Jag tror inte man ska bli klar. Det är liksom inte meningen.

Idag har jag, syrran och FOlke shoppat lite julklappar alleredan. Vi var på Hageby centrum och åkte faktiskt spårvagn dit för första gången. Det gör man ju inte gärna om kan jag säga. På vägen hem var de en som luktade så mycket svett så att jag fick en högljudd kväljning. Inte bra! Hade ju vart fint om man lagt en på golvet när de stod tre barnvagnar till där haha! Allafall så träffade jag Felicia som jag jobbademed på Grännäs, och frågade om hon visste nått om Turism utbildningen i Sörping eftersom hon gick gymnasiet där. Hon trodde att den var bra. Det tål att tänkas på faktiskt..
Imorn ska Folke va med sin moster. Jag och Martin ska på stan och leta julklappar har vi tänkt.

På tal om inget, HUR ÄCKLIGT är de inte att det stinker rök in i vårt sovrum genom ventilen när vår granne röker på balkongen ?! Det luktar till ochmed ut ända till vardagsrummet nu. Borde förbjudas. ÄCKLIGT!!!!!!! När man typ precis ska blunda och sova så börjar de lukta cigg i hela rummet, FREEEEESH!

Igår hade jag så ont att jag grät högt här på kvällen. Helt ensam i lägenheten. Urk. Jag har ingen lust att ta värktabletter så fort man får ont i kroppen liksom. Jag vet ju va de beror på.



En gång i tiden var Folke såhär liten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0