Jag mår apa



Jag och Folke lekte lite förut. Han klättrade upp i min gamla dockvagn sen körde vi race här runt i lägenheten.
Just nu mår jag jätte konstigt i magen :S Hoppas jag inte får de Martin haft, börjar få ont när jag sväljer oxå ...han har ju haft nån form av magsjuka/halsont/feber och hosta...inte världens roligaste.

MEN EN SAK SOM ÄR ROLIG! MARTIN HAR FÅTT FÖRLÄNGT PÅ JOBBET TILL SISTA FEBRUARI!
YEHAAAA!

Jävligt skönt måste jag säga. Folke har knatat runt lite här idag. Står lite själv när han inte märker av det och så. Tar några steg här och där, så det är på gång nu! Kul kul!


Kommentarer
Postat av: sandra

Jo visst är det härligt! :/ Men Wilda har hållt på så länge nu så dom nätterna som hon inte gnäller nått så är det ett under! :P

2010-11-16 @ 07:53:42
URL: http://sandiesun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0