hemmafixardag

Jag har fått förfrågan om att visa lite bilder på lägenheten och passade på att ta kort på köket och hallen när de såg "beboligt" ut och inte som det brukar, dvs, leksaker, köksredskap diverse plastburkar och en jävla massa disk överallt.





suddiga bilder men så går det när displyen är trasig och man tar på måfå. Lägenheten är under uppbyggnad, men dom här snygga iläggskivorna kommer nog förbli svarta ett tag till haha



Lite snyggsnygga bilder på hallen (OCH min ommålade lilla projekt pallen står där och glänser)



Mitt andra "lilla" projekt som jag hållt på med hela dan, gissar att grannarna tyckte om mej när jag körde med slipmaskinen på balkongen....
Tyvärr vill inte tröjor stanna kvar ÖVER magen längre av nån konstig anledning.


Kommentarer
Postat av: Håkan

Kul och se att det går frammåt med målningen,hoppas att det blir som du hade tänkt dig.När du är färdig så har jag lite svart färg att bättra på köksbordet med (-; .Kram till alla 4 från Håkan.

2010-11-15 @ 18:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0