förmidddagsmys..



I förmiddags kom Folkes farfar förbi. Det blev förmiddagskaffe, och köttfärsås efter det. När vi var klara hann vi med en fika på sockerbagarn i vilbergen innan Martin åkte till jobbet! Det är bra förmiddag när man hinner sånt! Jag Håkan och Folke tog en promenad i solen i vrinnevi efteråt. Det går i myrfart men det går nästa allafall.

Förra gången jag var gravid hade jag inga cravings alls och trodde bara att det var strunt. Men tyävrr har jag drabbats av extremt mycket konstiga cravings den här gången! Igår skulle jag bara ha sån här gruka i picklesform. Tyävrr fanns inte de så jag fick nöja mig med att äta smörgåsgurka direkt ur burken. Just nu är jag sugen på nått obestämbart men tyävrr sitter man ju fast lite nu när Folke sover. Det är träligt. Jag vill tvinga min syster att ¨gå och köpa chips åt mig men det känns ju so en omöjligthet så jag tänker inte ens fråga. Med tanke på att idoten trodde att de var fredag och frågade om Martin jobbade över idag. Man blir ju bra bäng av att jobba skift. Fast hon är ju bäng endå hahahahaha! (hoppas hon läser)

Jag tror det får bli det gamla vanliga och hämta en grapefrukt från mitt lilla grapefruktförråd i kylskåpet. Nu blir det halv åtta hos mig. Oh man blir så sugen när man tittar på det. Varför har vi inget gott hemma?!

Imorn ska Folke och hans mormor och jag till badhuset för första gången för focca!


Kommentarer
Postat av: syster

om du slutar säga att ja är en idiot så skulle de vart större chans att ja köpte chips. määäääääääää

2010-11-08 @ 19:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0