bröstmjölk

Är ganska äckligt. Alltså förstå mig rätt. Jag tycker att det är mysigt att amma (gör inte det nu alltså!) men det är inte mysigt att det helt plötsligt börjar läcka bara sådär. Har inte gjort de tidigare, det är säkert för att jag är sjuk. Men när jag tänker efter så blev de så när jag vöntade Folke också. Gick upp och pinka på natten och undra om det var kondence vatten som droppade från taket, tände lampan och upptäckte att det var mina bröst som droppade hahaha! Det är ett rätt roligt minne faktiskt....

Allafall, här kommer en liten mysbild på mina små projekt som fick stå i hallen. Det betyder att Folkis har en möbel mindre i sitt rum som nu består av en säng och en fotölj. Förstå att jag inte har jätte lust att visa lägenhetsbilder för tillfället haha! Det är så TOMT här! Blir besök på second hand ställen i stan SNARAST! Vill ha typ ett lilleskåp eller skänk eller nått till FOlkes rum där man kan mosa in leksaker och sen låsa :)



super mörk men bättre än att ta med blix då försvinner de mysiga! Martin hann aldrig till jobbet på väg dit fick han blixtsnabbt svänga in till pappa i smedby som förövrigt har avrt sjuk i en vecka, och ja, besöka honom. Martin har nog magsjuka. Behöver jag säga mer?


Kommentarer
Postat av: Jennie

Ser supermysigt ut, duktig du är som pysslar! Skulle med vilja men orken finns inte just nu. Hoppas du o folke slipper kräksjukan då eftersom du redan har besvärligt med grav.illamåendet. Hälsa folkis!

2010-11-16 @ 21:38:56
URL: http://jenniemarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0