arg och trött

kan tyvärr inte känna mig nått posetiv idag. Vi har strul som fan med dagis till folke vilket jag förstod att de skulle bli.. dessutom hände en sjuk grej på spårvagnen idag för att en gubbe vägrade flytta på sig när vi kom med två vagnar. De sluta med att jag inte hade nån stans att hålla mig i mer än i vagnen. Helt plötsligt nitar spårvagnen jag flyger som en vante och vagnen börjar välta men terese hann att ta tag i den. Jag däremot ramla in i en stolpe med bröstet och blev både arg ledssen och chokad! Fick hålla mig för att inte börja tjuta. Hade ju faktist både Folke och barnet i magen de hade kunnat gå riktigt illa! Och cauffören bara åker vidare utan och fråga något hur nån mådde eller hur det hade gått..
jävla piss dag

Kommentarer
Postat av: sandra

Ush, deädr lät inget vidare! Jag minns från skoltiden när man åkte spårvagn att endel chafförer körde som fan. Hoppas du inte fick allt för ont!

Ja dagis känns lite jobbigt faktist. Jag måste ringa till dom nästa vecka om jag inte hört nått. De e ju liksom inte så lång tid kvar. Man vill ju gärna veta! Kolla bara så ni inte måste hoppa in o jobba på dagiset massor själva. För när Philip gick på sånt dagis var Micke ibland tvungen att ta ledigt från jobbet för att vara "fröken" där!

2010-11-10 @ 20:13:20
URL: http://sandiesun.blogg.se/
Postat av: tessan

hoppas du tyckte dte var var trevligt på öppnaförskolan fast än den obehagliga resan på spårvagnen o happas allt gick bra o att du inte har allt för ont nu .

2010-11-11 @ 12:56:20
URL: http://prinsessanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0