Kusin vitamin


Myspys med kusin!

Ella tyckte inte riktigt om Folkes "klapp" på handen...höhö


Däremot tyckte hon om att sitta hos sin morbror som hann träffa henne en stund innan jobbet!


Sen gick vi ut på promenad i skogen delvis...

Såhär snygga var vi innan spöregnet haha

Sen hann kusinerna titta lite på varandra på bättre avstånd enligt Ella...







Avslutar med den här som dagens outfitt, byxdress från Lindex.

Eftersom Mister bestämde sig för att sova för natten vid 17.15 så har jag hunnit med förfärligt mycket, som att träna (dansa,styrka och lite gummibandsövningar) i vardagsrummet, varpå tvätthäng, damsugning och våttorka golv. Fick energi av att dansa så jag hann tillochmed att äta torra köttbullar på lunchen och titta på ett avsnitt med Coops. Vilket jag av förstårliga skäl känner mig rätt trött och ska knyta mig för natten nu. puuusssss

Kommentarer
Postat av: Hanna o Ella

Vad trevligt vi hade hos er igår och vilka fina bilder du har lagt upp! Tur vi inte tog nåt kort efter regnet ;-). Kraaaam!

2010-05-11 @ 20:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0