ok, jag har vart extremt dålig på att blogga....

så, här kommer lite summering!



Folkes dagens outfit; (från fredagen) Mammas gammla slängochdäng hängslen från 80-talet och en ärvd t-shirtbody. Martins dagens; T-shirt från Carlings 
I fredags hade vi barnvakt en stund under dagen och passade på att luncha på Longhorn. Hamburgarna är väll typ dödligt goda. Efter det gick vi till Kuriosa där Martin fick sin älksade cheesecake.



När vi kom hem ville jag, eftersom vädret fortfarande var topp, undersöka badplatsen vår granne tipsade mig om. Så typ 6-7km hemifrån oss låg den här fin fina badplatsen (taget med mobilkamera, vilket inte gör det rättvisa) Fina klippor i naturreservatet Svensksundviken:)

Ja, det var fint där.

Idag har jag (trots min extrema mensvärk, med hjälp av lite starkstarka piller) vart ute och hets-gått 4 km. Cred till mig! Dessutom har jag hunnit att påta i rabatten. Dock kommer jag aldrig vinna över mina pensionärs-grannar i tävligen, vem har snyggast rabatt. Hon hjälpte tillochmed mig att rensa ogräs idag (!) Tilläggas att hon är 80 bast. Cred till henne.

Folke har lyckats skita 3 gånger idag(!) Jag hade sån ofantlig tur att jag fick byta alla gångerna. (plats för värdelöst vetande) Allafall så somnade gossen vid halv sex idag. Rätt skönt. I helgen jobbar jag mina första pass. Får väll se hur det går. Men det är ju 7-16 pass så de är ju inga konstiga tider. Kommer dock var sjukt trött...

Nu ska jag återgå att klistra fast ögonen i Harry Potter. Kände att det var dags att plöja lite HP såhär lagom till sommaren!

(förresten så börjar jag och Martin planera att spara ihop lite pengar till en weekend i slutet av sommaren för att fira tre år tillsammans, några förslag på resemål?)


Kommentarer
Postat av: sofy

böda sand! lätt lika bra som utlandsemester minus för vattnet dock

2010-05-25 @ 10:14:00
Postat av: Anonym

Annars kanske tälta på korskullen i Söderköping :) Allt bra med er annars? Pussilipuss..

2010-05-25 @ 21:46:21
URL: http://alexandraamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0