mutch hänt idag!

Idag var vi först på babysången och sjöng för fulla halsar. När vi kom hem ´hade Martin toppat lägenheten lite! GILLAS! Sen fick vi oplanerat besök av Jenny och Oliver vilket var kul! Här ser dock busungarna lite oense ut haha! Folke ville väldigt gärna dra Oliver i håret. Han. och tusen andra bäbisar har en förkärlek till att riva av sina stackars mördar håret. Allafall så kom mormor och mamma sen när dom hade åkt. Så det har vart fult hus idag. Madde bokade av vår dejt imorn, tråkigt men endå skönt eftersom jag fruktade den långa buss/spårvagsresan. Vill vara så utvilad jag bara kan till jobbet i helgen. Bytte även nr med en annan mamma på baby sången (dont worry ussa, youre still the one and only!) som bor typ två km härifrån. Hennes lilla bäbbä som inte var så mycket bäbbä (10 månader) ville väldigt gärna sitta i mitt knä med Folke hiihi hur söt som helst!
Nu är jag däck, jävligt hungrig och försöker lura magen med lite nyponsoppa, går sådär. Är alldeles för lat för att göra nått nu. Men jag vet att det ligger ett nudekpaket och ropar på mig i skafferiet. Detskriker så högt så jag måste gå och klappa lite påt.
tja rå






Bästa bilden på länge!


Kommentarer
Postat av: BättanBäst

SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTIIIIIIIIIIIIIIS!!!!!!!!!!

2010-05-26 @ 23:43:13
URL: http://klyv.blogg.se/
Postat av: Ella

Grattis på 7-månadersdagen kusinen!!! Kramar kusin Ella

2010-05-27 @ 09:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0