min nya bästis (dont worry ussa)

Trodde aldrig jag skulle säga det MEN! Jag älskar Beverly hills! Har börjat gå på fyran nu mellan 15-17 och jag är sålld! hahahaha! Älskar dom underbara 90-talskläderna och stämmningen och allt :) Nu vet jag vad jag ska göra när liten sover eftermiddagslur!

Jenny och Oliver skulle kommit och hälsat på idag men hon var lite dålig och stannade hemma. Då passade jag på att ringa Martina från mamma-gruppen som bor på en gård här i närheten och undra och hon och lilla (lina är liten, eftersom hon är en HEL månad yngre än Folkis) Lina och hennes hund Selma, ville ut och gå en sväng i det toppade vädret. Och det ville dom gärna! Gick allafall 5 km och idag kände jag inte för att träna styrka när jag kom tillbaka eftersom jag var extremt trött pga Folkes lilla kravaller inatt som gick ut på att hellre leka med kossan-mu istället för att sova mellan 03.00-4.00. Någor trött när han vaknar med ett smajl vid 6 sen...
Fick somna om efter två timmar och vaknade alla tre sen och varken jag eller Martin kände att vi kunde röra oss för att vi var så trötta. Hoppas på en bättre natt inatt eftersom han faktiskt kan förvåna ibland och sova hela natten (18.00-05.30 typ)
Nä, nu måste jag sluta för jag är faktiskt JÄTTE trött!
Imorgon blir det baby-cafe och sång!

(Tyvärr ingen dagens outfitt idag eftersom han somnade innan jag kom på att fota)

Kommentarer
Postat av: Håkan

Kul att höra att Folke gillar kossan Mu .Skulle kanske köpa någon mer leksak som kan hålla er vakna (-:. Kram på er Håkan.

2010-05-12 @ 19:33:31
Postat av: Boussan

Oj ja har fan kollat bloggen varje dag och inget nytt har kommit! Men nu blev det dunder läsning! va tråkigt att folke är sjuk:( ja kommer så snart ja har tid och hälsar på!! Nu har ja ju bil iaf:) Puss

2010-05-13 @ 01:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0