Folkes första besök på Oscarshäll







Han tyckte att det var lite ljust haha.

Idag har jag träffat Frida,Fredrik, Anna och Maximilian. Maxi lyckades skrämma Folke så han blev jätte rädd. Han ´är inte van vid att han är den som är minst "på" haha. Vi promenerade 2,5an (försökte lura ut dom på femman men lyckades inte) i topp väder! Sen stanna jag på Tjalve och tanka Folke med grötmjölkersättning. Det var kul att träffa dom igen :)

Nu är jag klibbig och trött. Imorn har vi mormor som barnvakt under dagen så jag och my boyfriend ska gå till Longhorn och käka lunch. Kanske springa i vrinnevi innan!

Kommentarer
Postat av: lisa.

hej! :)

ja, visst är det?! får ont i magen av bara tanken på att det är borta. hahah, ekön är fantastiskt, men förstår om det inte är någon höjdare att vistas där ute sommartid när man är gravid. :D

vad stor lillkillen har blivit förresten! :)

2010-05-23 @ 20:11:34
URL: http://lenper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0