Bloggsugen igen

har vart otroligt osugen på att blogga! Vädret ute har lockat istället:) Var på blomsterlandet i lördags med pappa och inhandlade massa skoj till rabatten här utanför. Nu väntar ennu ett projekt, pappa ska ta hem pallkragar åt mig som jag ska sätta jorgubbar i, och kanske sallad. Den här veckan har jag bil!!! (!) Vi kom på att Sofy var i Grekland och att pappa fixat hennes bil nu så vi kunde låna den den här veckan!

Nu är liten gröthungrig! Nästa gång vi handlar ska vi testa komölksfri kost till Folke som Carro tipsade mig om (för länge sen igentligen) Dessutom har jag tagit bort Nästan alla mjlkersättningar. Han får max en flaska om dagen :)
Vi har även bestämt att fredagar är mommiesday och att jag ska hitta på nått varje fredag utan Folke. Så ni vet.


Såhär sött sov han nyss i sin nya filt från farfar, inköpt på indiska :) Nu är det full fart igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0