10-mila och finfinaväderet idag, med halsont...

Ja, igår var det ju tio mila. Med hopp om att träffa lite old friends åkte jag dit med Folke. Vädret var piss med humöret var bra! Tjalve hade tillochmed hyrtält och grejer. Allafall så träffa jag Ullis och Sofia, OCH Amanda och Malin!!! Jippie:) Gick förbi en sista gång innan jag skulle till bilen och då hade jag tillochmed så tur att jag fick en kram av pappa Almen! Det var sjukt länge sen jag träffade alla! Tyvärr hade klant arslesara glömt kameran eftersom det var sjuttielvatusen andra saker jag skulle komma ihåg...


Men här kommer allafall bilder från idag! Meningen var att vi skulle åkt till Maxihuset men eftersom jag kände mig sjuk och seg stannade vi hemma och fick mat-leverans och besök av Folkes farmor.







Bra dag trots halsont, på vår promenad var vi ca 50 meter ifrån en sjukt stor älg som bara stod ch stirrade på oss. Så vi körde safe, backade och gick tillbaka. Imorgon tar vi bussen in till stan där Sofy hämtar upp oss för att sen åka till Alex och Collin! Kul! Har inte träffat henne sen jag var i sjunde månaden.


Kommentarer
Postat av: amanda

det var sjukt kul att träffa dig sara!!! det får vi göra om tycker jag! :D

2010-05-02 @ 22:14:03
URL: http://amandahildur.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vilka fina bilder och vad söt o stor Folkis har blivit! Ella hälsar och skickar drakkramar till sin drakkompis :-)

2010-05-03 @ 19:36:04
URL: http://ellaskytt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0