vårflod i två bemärkelser...

Ja, den vanliga vårfloden och den röda vårfloden. Den kom med besked, hade glömt bort hur hemskt det var, har ju trots allt inte träffat den röda floden på ett år. Vilket härligt år!

jaja, det har endå vart en bra dag! Jag tog tag i min kreativa sida och pysslad lite, det slutade med att jag gjort om fyra plagg till något nytt och skojjigt. Nu har jag även hämtat vår/sommar kartongen i förrådet och ska se om jag kan hitta på nått kul med dom kläderna med!

Här kommer lite kort från idag!



Först lite upptankning.



Sen ut i skogen! Megaskojjigt!



Sen åkte Folke i sin pippade icavagn när vi handlade.


Kommentarer
Postat av: jenkan

en pippande icavagn? men sara då!

2010-03-25 @ 14:38:34
URL: http://enheltvanligjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0