Välidigt konstig dag



Åkte in mot stan runt 9.30, kändes som värsta lyxen att sitta själv i bilen och den enda jag behövde komma ihåg att ta med mej var mobil,plånbok och nycklar...jättekonstigt verkligen...
Allafall så var jag på sminkning och här ser ni resultatet! Tyvärr kunde jag inte njuta så jätte länge av sminket eftersom jag är väldigt känslig mot "bakterier" i ögonen. (Dom använder ju sminket som folk testar i affären att sminka med) Ja plockade ut en foundation och en mascara. Tyckte jag gjorde ett bra val eftersom att det är sånt man behöver hjälp med att testa så att det verkligen blir rätt. Efter sminkningen var jag och handlade på willys, lite sådär lagom oglamoröst. Sen när jag kom hem märkte Folkis att han hade saknat mig och blev mega ledssen när han så mig haha.





När jag kom hem var det strålande väder så jag tog mig ennu lite mer frihet och knölade runt i skogen med mig själv i en halvmeters djup snö, gjorde lite utfall, pratade med nåra tanter vid brevlådorna,  (som visste vilka vi var eftersom dom sett oss i kyrkbladet haha, pensionerer har verkligen inget vettigt för sig)



Martin hade tagit några fina kort när han och Folke var ute och gick när jag var borta som jag bjuder på här:)



Fyra gratulationer görs här idag!
Hanna som fyller 29 år
David som fyller 31 år
Ussan som tog körkort i fredags (JIPPIE!!!)
Jessie som blivit mamma (i onsdags?)

Ussa kommer förmodligen hit på onsdag :D Hon ska fixa mitt hår! Har bestämt mig för att göra lite (med betoning på lite) slingor trots allt. Litar mest på ussan eftersom både lisa och sofy skulle göra precis som dom tycker skulle va snyggast ist för det jag vill hahaha

Nu ska jag gå och rycka i kylskåpet som inte längre är ryskt, det bästa som finns är när man precis har handlat och det är fyllt med göttiga saker!


Kommentarer
Postat av: jessie

tack tack :)

2010-03-09 @ 13:47:19
URL: http://jeth.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej! Men det är klart! Nu var det ju länge sen! Jag ska se om anna kan! vi får ju verkligen matcha in det då :D



Höras nästa vecka?

2010-03-09 @ 17:16:59
Postat av: Hanna

Sminkningen blev ju snygg :-)

2010-03-12 @ 10:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0