Stjärnebergsbesöket!

När vi kom till Stjärneberg bjöds det på biffar, Göran ville gärna bjuda Folke på några men Folke tackade nej konstigt nog.. Sen för att smälta maten mötte vi upp Carro och Svea, kändes som igår trots att det hade gått flera månader sen vi träffades sist och var gravida och oroliga:) Vi gick en promenad runt härad och jag konstaterade att det var bättre med fyrhjulsdrift...



Sen följde jag med Carro hem en sväng och Nettan gick och lämnade deras dagvovve Cilla.
Fick se hur det gick till att sondmata och hatade mig själv för att jag nånsinn klagat på att det var jobbigt att amma. Folke lekte med Sveas leksaker febrilt och var helt okontaktbar när han fick tag i babygymmet haha.




Folke titta på när Svea åt. Dom vill ju så väldigt gärna klämma och känna på varandra men dom skulle nog göra illa varann om dom gjorde det eftersom dom nyps så dant.



Svante gosade lite med en annan bäbis en sin lilla bäbis syster
Jag ville väldigt gärna hålla båda myskorvarna!





Världens bästa Ussa tog hand om bäbis Folke hela tiden, han fick dessutom sova på ussans arm vid 05.00 när han var lite hungrig:)


Idag har vi vart på Maxi med mamma, medans jag testade bh:ar (typ alla i hela jävla affären).
När vi skulle gå fick jag syn på Sandra och Wilda och självklart gick jag och hälsa på dom :) Wilda var trött sötisen;) Får ses snart och fika eller nått!

Har även bokat upp lite jobb nu inför sommaren, bla hela midsommarhelgen vilket bara är skönt för det är ingen vidare högtid allafall när man har småbarn.
Mot sängen nu allafall eftersom Folke bestämde sig för att sova för natten 17.00


Kommentarer
Postat av: BättanBäst

Myyyyyyyyyyys!!!

2010-03-24 @ 21:45:22
URL: http://klyv.blogg.se/
Postat av: Boussan

Det va skönt att va i stjärneberg med dig och mysigt med folke! blir mer och mer van med honom, känns som att man börja känna honom han är ju trotts allt en egen liten människa konstigt nog ;). Vi ses i veckan, får bilen på söndag! så vi får bestämma nått.

2010-03-26 @ 23:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0