trött och hängig

Var på vårdcentralen imorse och skar bort en äcklig leverfläck, trodde inte att ingreppet skulle va så omfattande men tydligen måste jag ta det lugnt i tio dagar tills dom ska ta bort stygnen...kosdade först och främst som vanligt 150 bara för att gå dit, sen kommer det kosta minst 100 spenn att ta bort stygnen också. Segt att jag har två fläckar till som måste bort. Det blir dyrt....
Folke var otröslig inatt mellan 2-4 jag jag var sjuuuukt irriterad och tyckte samtidigt synd om honom att inget hjälpte. Idag har han kräkts massor igen så nu är vi back in track så att säga. Får ångest när han kräks...han har säker massa allergier :S Har gjort ett mindre ryck nu efter maten och börjar känna mig riktigt trött. Ska besöka smedby sedan. Det var ju tänkt att Martin och jag skulle ta ett löppass ihop och pappa skulle passa Folke, sen skulle vi gymma lite eftersom gymmet är extremt outnyttajt i smedby. Av nån konstig anledning...haha. Men nu får jag sitta och ha tråkigt medans Martin tränar ist!
Nu behöver jag vila och få liiiite mer kaffe i mig. Imorgon ska jag nog endå besöka babycafet! Det var länge sen nu så det kan väll få en chans...

Kommentarer
Postat av: jessie

inget roligt när dom kräks. selma kräks jätte mycket! känner mig helt hjälplös. hon kräks i princip upp all mat hon får i sig direkt efteråt.. så nu går hon inte upp som hon ska :( var och vägde henne igår där de sa att det var för lite så nu ska vi tillbaka för vägning på torsag igen.. hoppas folke mår bra! kram på er

2010-03-16 @ 16:06:26
URL: http://jeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0