solsken

Folke tänkte hjälpa mig att göra ett inlägg så om det blir lite konstiga bokstäver beror det på att han styr tutchpaden lite..Vi har precis kommit in från solken i en timme. Folkis fick mjölken i vagnen vilket jag tror uppskattades. Sen när vi suttit ute ett tag blev vi sådär träligt trötta och rastlösa. vilket är den värsta sortens kombo.Så vi bestämde oss för att åka till smedby. Ska nog gå en promenad där istället. börjar tröttna på den enda rundan som finns här. Men snart ska vi fixa en bärryggsäck till folke så då kan man gå runt lite i skogen där man inte kan gå med vagn vilket känns kul eftersom man blir lite begränsad med vagnen. Nu har jag en otålig bäbis i knäet som äter på mina armar och databänken så det är väll bäst att försöka stimulera honom.
Ikväll äre final, har sett alla delfinaler så det blir lite spännande faktiskt. Tror på Saade eftersom jag tyckte hans bidrag var mest undehållande. Anna skrällde ju till det rejält också så vi får v äll se. Rävarna får nog se sig slaagna denna gång!


Kommentarer
Postat av: Frida

Hej! Skrev till dig på facebook men tänkte att jag skriver här också så har du två chanser att läsa det. Vad sägs om att ses på måndag? Klockan elva hemma hos mig?



puss puss

2010-03-14 @ 12:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0