Seger i sikte!

Folke drack välling ur flaskan!!! JIPPI!!!! Mina bröst håller på att sprängas!!!! JIPPI!! Fick "handmjölka" lite efter tipps från ammningshjälpen som jag ringde till.

Vi har vart i smedby idag. Barnskötarna Ussa och Matte skötte sig exemplariskt. En liten stor bajsfläck på ryggen bara när jag lämmnade pappa med en blöja och Folke. Såatte...ja den satt väll inte rikgtigt som den skulle haha!
Allafall fick vi sjukt mycket gjort idag! Jag kom hem med en sammetskavaj och en gammal levis jeansjacka som det såg ut som pappa hade bott i. Sjukt snygg och sliten faktiskt! Jag lämnade Ussa i smedby med Balta och pappa dom höll på att knöla med sina bärbara hårdiskar. Hoppas pappa skutssade hem henne sen.
Sjukt produktiv dag idag alllafall. Imorgon blire nog Babycafe i husby. Ska endå till ica och köpa mer välling.

Nu väntar nya och första nr av Vi föräldrar som jag nördigt nog beställde...
Hoppas på skaplig sömn inatt!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Vi trivs faktiskt jätte bra. Vi total renoverar ju lägenheten så den blir som vi vill ha den:) Och området gillar jag.... mamma bor straxt bredvid (snacka om snabb barnvakt) och et är nära till grönt. Känns som den bästa området innan det blir hus:).... Hur är allt m ed er då? Läste att han tog flaskan, härligt. Siri vägrar allt såant.... Kram

2010-03-04 @ 20:12:07
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0