Mot Buren.





Ja, så hette stället vi gick till sen tog vägen slut. Vid ett hur med utsikt över bråviken och en bajskorv minst i människosize. Får väll hoppas att det var hundskit. Baltasar var på sjukt bra humör när han fick gå på nya vägar. Testade att springa lite med vagnen där det var plant och det gick ju hur bra som helst. Blev allafall 6,5 km och mycket frisk luft.

Igår var vi i Linköping och jag fick sån där prestationsångest när jag kollade på kläder. Befinner mig i nån slags livskris och har tappat bort mig själv och min stil bland alla gravid och mammakläder. Kankse finns nån som känner likadant..? Men Martin har en taktik jag ska köra på nästa gång jag ska på jakt (letar vårskor och vårjacka) att ta nått som tycker är lite oväntat och fult som kanske inte är självklart. Ska köra på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0