klöv med lisa

Vi svängde in till stan idag Martin träffade Mankan och Jonte och åt, och jag hängde med Lisa. Vi fika på FF skvallertorget. FAN va otrevliga personalen är där alltså. Det är sjuk skilland på det fräcka och det inne i stan!

Folke klungar välling skapligt bra med är fortafrande lite skeptiskt. Jag har skitsvårt för att veta hur mycket/lite man ska handmjölka ur tuttarna för att det inte ska blir för mycket. Vill inte ha mjölkstockning.

Jag är sjukt irreterad och trött och har egentligen inte ett dugg lust att blogga men jag gör det för er skull kära läsare ;)

Imorn stundar åtminstande fredagsmys. Till helgen blir det besök i Kneipen förmodligen och fira Hanna i Linköping.

Nu ska jag helt enkelt som lisa skulle sagt; klyva duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0