inte ennu en trött rubrik

jo, det är så hörrni att jag är just det; TRÖTT! Jippi! Martin lyckades idag med att göra kanske den äckligaste maten han någonsin gjort. Det hela slutade med att Folke drog (jag hade honom i knäet) till sig min tallrik och la handen i potatismoset som mest likande...potatisslem...eller nått. Jag har istället fyllt magen med sjukt mycket glass vilket kommer att ge mig en härligt svullen mage, mjökkänslig som jag är.

Folke har vart grinig precis hela jävla dagen. Stackarn. Han har inte fått amma sedan 7 imorse. Och han fick inte u till kvällen heller. Min mjölk håller på att sina. Helt genomskinlig nästan. Pratade med BVC i 20 minuter idag igen på telefon och fick rådet trots att välling inte är till förs man är 6 månader. Får väll se hur det går. Vi resonerde typ likadant att han kan ju äta gröt potatis kålrot osv...så han borde kunna äta välling. Får väll hoppas att han tar flaskan då. Det är svårt att "mata" med vatten eller vällig på sked.

Nog tal om det. Imorn ska jag och Sofy och ; tadaa! "barnvakten" ussa till smedby och rensa i föråden. Jag har sagt åt med själv på skarpen att inte spara nått jag inte kommer använda.

Nu ska jag pyssla...eller äta mer glass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0