Godmorgon!

Låter som en mindre jordbävning härutanför...hyresvärdarna gör en insats och typ "skottar" vägen från lera och jox. natten var väll skaplig dock inte lika bra som jag förväntat mig. Folkis var vaken i en timma minst, men den posetiva saken var att han inte vaknade för mjölk förs kl 05.50 igen!! Jag låg och halvsov från typ halv sju till halv nio helt veck. Måste vart steken som däckade mig igår. Idag sitter jag och drömmer om en symaskin. Och nånstans att ha symaskinen. Har plockat fram två par jeans och ett par tajts jag vill klippa till shorts respektive cykelbyxor eftersom det ska va hett i vår. Dessutom äre ju topp att ha tajts under nu till en början och sen bara shorts. Har en känsla av att jag vill pyssla och vara kreativ, gå ut i förådet och hämta vår/sommarkläder jag lagt undan, och gå igenom garderoben. MEN jag har ingen som helst ork och känner mig slut,slut som artist så att säga. Så jag fastnade här istället.

Måste gå ut med vagnen idag. Men jag haaaatar att gå det är sååååå tråkigt att gå Säby-rundan igen och igen och igen...eftersom det är den enda rundan som finns här. Annars är det att välja på att gå några km åt ett håll och några tillbaka igen...samma väg..sjukt tråkigt. Jag älskar snön, men nu får den gärna försvinna, det är ju fan april snart. Nu går det ju inte ens att åka skidor på skaren. HEPPETIIIHOPP...
Kommer förmodligen bli sådär träligt rastlös men för trött för att göra nått. Värsta sortens...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0