gjorde stan istället



Vi var på våffelstugan, och man kände sig inte direkt ovälkommen, när jag rullade in med vagnen satt det ett gäng mammor vid ett bord redan så det var sju bäbisar och barnvagnar därinne och endå var det inte trångt! Skitbra ställe verkligen!

Pussas!

Jag ställde upp på kort.



Martin tog dessvärre ett dagens outfittkort haha



Folke fick en kram ko av sin farfar som vi hittde inne på mitt lilla krypin på knäppingsborg. Den ligger han och snusar med nu. Tack för en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Boussan

Oh ni skule sagt till när ni va i stan!, har haft världens tråkigaste dag :(. Jag och bättam va också på voffelmakeriet igår! Asgott :)

2010-03-17 @ 20:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0