Gårdagen, bara för att datorn inte ville vara med igår


Börjar bara med den här bilden från imorse när vi hittade Folke såhär i sängen. Han tyckte uppenbarligen att det var för ljust i rummet. Sööööötnöt!
Jag känner mig förövrigt som en ny människa trots min sega förkylning! Vi var ju och klippte oss idag, försökte ta lite kort på håret men nu såg det bara flottigt och estatiskt ut efter en dag på stan. Men det blev sjukt snyggt och vädligt kort på Martin. Mig blev det inte asstor förändring på MEN det blev precis som jag ville! Det blir det ju ioförsig jämt hos Jenna! Shoppade även upp mitt presentkort på 1000 spenn på Indiska, tack eva och håkan! Nya kläder var verkligen behövligt! Hade på mig mina chinos jag köpte innan jag blev gravid idag. Dom satt verkligen som skit! Flera cm för stora! Var även och bokade en sminklektion på make up store, som jag fick av hanna och martin. Imorgon ska jag boka en massage hos Lars Åke så kommer nog den här känslan av toppning hålla i sig ett tag!

Bilder från igår!




Varsit barnbarn i famnen :)



Jag öppnade presenter...dock var det lite för stimmigt med två bäbbisar för att få den här öppna-presenter-tysnaden :P


Bästa bilden! Folke är lite för vild brevid Ella en så länge!





Kommentarer
Postat av: Hanna

Fiiint :-)

2010-03-01 @ 21:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0