dinosaurie folke



Helt ovetande om hur söt han är i sin nya dinusarie dräkt som han fick av sin mormor igår sitter han och charmar mamma och pappa vid frukosten imorse. Min förövrigt extremt händelserika dag har gåt ut på att gå säby-varvet i fruktansvärt träligt väder. Dock uppfriskande som alltid att ta en promenad. De är mer uppskattat nu när snön faktiskt är borta från vägarna. Åtminstonde asfalten. På grusvägarna får gärna det ligga hårt packad snö året om. Jaja nog med bullshitt nu. Imorgon ska vi äntligen till BVC igen, har massor frågor att ställa angående mat och vätska och allt möjligt. Nu tappade jag spåret här igen som vanligt..berättade ju om min extremt instresanta dag här, hemma från promendaen hittade jag nya nr av vi föräldrar och premien man fick när man beställde den. kan väll säga som så att mössan kanske hade passat när han var en dag gammal. Stod dock att den var från 4-6 månader, yeh right om man har en bäbis med mini huvud kanske. Bodyn passa nog däremot och snuttefilten är redan ingosad. Har hunnit med att städa diska laga mat två gånger om mata bäbis slumra lite och dricka kaffe och se that 70´s show. Man hinner konstigt nog med mer när martin är borta. Han åkte vid 10 imorse och är fortafrande borta...får väll se om han kommer hem med nån choklad eller inte. Är helt fruktansvärt sugen. Imorn ska jag in till stan, mamma ska ta bort mina stygn. Tänkte även passa på att bada lite med folke hemma  hos henne eftersom hon har badkar. Det var ju en hit i stjärneberg så får väll hoppas det går hem igen:)
Nu ska jag glida runt lite på internet så länge som jag orkar sitta kvar på den här obekväma pinnstolen jag har haha :P

Imorn är det fredag !


Kommentarer
Postat av: amanda

AAAAAAAAAAAAAAAWWWWW!!!!!!

2010-03-26 @ 11:11:49
URL: http://amandahildur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0