bakslag

Jag har sedan igår kväll haft ont i magen och vart helt svullen. Sjukt svag och bara petat i maten idag..ni som känner mig vet att jag är ett matvrak och förstår då att nått är fel om jag petar i maten. Dessutom gjorde martin min favorit lax med romsås..tyvärr gick det inte ner alls mycket. Känt mig spyfärdig hela dagen. Nu är det lite bättre och hoppas jag kan sova bättre inatt. Det är ju Matins vaknatt inatt så då kan man slappna av lite granna allafall. Tror att det här med att Folke gick ner i vikt gjorde mig jätte stressad och orolig och magen slog nåra kullerbyttor. Hoppas på att jag är bättre imorn så att bästaste Ussan kan komma och hälsa på!

På Onsdag ska vi väga honom igen och jag är nervös...dock tror jag att han har gått upp eftersom han verkar som en mycket gladare bäbis. Nu ska jag nog besöka duscha och sen blire sägen.

HÄPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0