Babyboom hos frida som sagt....


Folke i färd med att äta upp maximilian :P



Helt plötsligt hade jag två bäbisar ...:S



Väldigt mysig dag! Avslutade med att promenera upp till mamma, vilket inte tog så lång tid. Och svepte en matlåda på tio minuter. Det finns inget som går upp mot mammas mat ! Sedan tog jag en extra knorr på vägen mot bilen som jag parkerat utanför Håkan som tyvärr inte var hemma. ELLER så var det tur, eftersomjag vet att det hade slutat i en hemskt massa kaffe - drickande, det har en tendens att bli så när vi är i farten. Och jag hade redan druckigt alldelesför mycket kaffe:) Dock på vägen till frida, på trozelligatan så jag ett fik som hette typ hembageriet söder, som verkade jätte mysigt och barnvänligt, det får vi ta nästa gång vi besöker Håkan!
Allt som allt har dagen vart bra. Nu väntar ennu en matlåda och Familjen annorlunda!
TYP KRAMIZ  haha


Kommentarer
Postat av: Håkan

Jo du, bageriet på Trozelligatan är lite farigt för mig.Jag går förbi varje dag från jobbet,det är svårt att bara gå förbi utan att slinka in och komma ut med en brödpåse i handen.Man får stålsätta sig varje gång man går förbi.

2010-03-15 @ 20:24:02
Postat av: Diana Lazare

Åh vad söt han är!! och du med. skulle vilja träffa er!! :)

2010-03-22 @ 13:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0