äntligen internet

Har inte kommit åt internet sen i måndags som ni kankse märkt. Det beror på den här jävla snövallen som liggen utanför fönstret. Inatt hade vi en kamp igen. från 2-4 ville inte mr dahlberg sova. Men vi är stenhårda, han ska inte äta på natten! Tillslut somnade han av ren utmattning tror jag. Det värsta då var väll att jag visste att han skulle vakna efter en timma igen och vilja ha mjölk...så sant som sagt. Va bara och masa sig upp igen...

Allafall så var sandra och wilda här igår. Det var kul :) Förutom att Folke var en liten gnällspik hehe...


Sandra fick underhålla dom små med en tidning medans jag fixa käk...kan väll inte säga att vi fick nån matro direkt...


Drog upp den här bilden fast jag inte fick :P Förresten så blev slingorna i håret som ussa gjorde, skitbra!



Mamma var här i torsdags, satt och solade och drack kaffe. Plus att jag testa längskidorna på fotbollsplanen. Gick skitbra! Vet dock inte om det går lika bra nu när det verkar va plusgrader ute...desutom har jag ingen valla hemma.
Nu ska jag bara chilla och ta igen mig. Är fruktansvärt trött...


Kommentarer
Postat av: Hanna

Snygg mössa Sara! Bra att ha om du glömmer vad du heter ;-) hihi

2010-03-12 @ 16:35:37
Postat av: Nathalie

Tack så mycket! Ja trvis faktiskt jätte bra här:) hoppas allt är toppen med dig. kram

2010-03-12 @ 20:08:17
URL: http://nathaliegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0