Solskensdag

Imorse var vi i Östra Husby och gick promenad bland villorna i solen. Martin passade även på att hämta en efterlängtad skiva som kommit på posten. När han hade åkt satt vi och solade på en filt. Sen tog jag mig i kragen och tänkte att jag skulle gå ut på en promenad. Blev säbyvarvet på fyra km som vanligt. Dock överraskade jag mig själv med att springa halva (med vagnen, går hur bra som helst) varvet! Toppade det med lite styrke övningar på gräsmattan sen vaknade mr Dahlberg.

Imorgon är det jobb igen. Börjar 8.30-16.00 så det är inte så blodigt..Då hinner man ju tillochmed äta toppad frukost. Ringde Jonatan förut och bestämde att han och tove och kejsarn ska komma ut på söndag eftermiddag när jag slutat och grilla :D



Dagens outfitt; Adidas skor (present från farmor) Ärvda hängslen och en bamse body från lindex



På promenad i Husby...



Inte en lung stund här inte....


GODNATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0