oj va kul!

Äntligen lite respons på nått man skriver :) Tänkte svara på lite kommenterer...
Det jag menar med att jobba röven av sig är ju såklart inte att man inte ska vara med sina underbara småttingar som ni säker förstod. Det jag blir trött på är bara sånna som bara glider.

Jag jobbar som köksbiträde/receptionist på en camping som heter stegeborgsgården. Jag tycker det är jätte kul att jobba inom turism och resturang och det är fjärde säsongen jag jobbar på camping(!). Men jag jobbar hellre inom träning (som jag har gjort några år) och vill utbilda mig inom.

Till matilda; (gamla orienteraren) vilken klubb sprang du för? Jag minns dig säkert :) Kul att du läser bloggen!

Orkar inte förklara mig mer exakt vad jag mena med förra inlägget. Men ibland är det skönt att bara skriva det man tycker och få det sagt.

Imorgon ocher jag, Folke och mamma på en minisemester. Kommer hem på onsdag. Ska bla träffa jessie och lilla Selma äntligen!

Äre nån som är sugen på en fika är det bara att ringa ;)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag sprang för Ringsjö OK då men är nog yngre än dig. Nu heter klubben Skåneslättens OL, tävlingsklubb, men är inte lika aktiv längre ;)

2010-06-13 @ 21:49:13
URL: http://mmmatilda.blogg.se/
Postat av: Matilda nr.3 (fd LOK, nu Gävle OK)

Hej Sara,

Jag brukar oxå kika in här, och har även jag hittat dig via amanda.



Funderade över hur du kunde veta att jag hade varit inne och läst, men det var ju inte jag som var omnämnd! Haha



Ha det gott!

/Matilda

2010-06-14 @ 08:29:53
Postat av: Håkan

Är alltid sugen på fika som du nog vet (-:.Ni får ha en skön minisemester.Ha det så bra Håkan.

2010-06-14 @ 18:50:45
Postat av: Boussan

Haha va kul att folk blir uppörda av dina inlägg! haha. Ja skulle såååååå gärna vilja fika!! kanske i motala ?? :P nävars, men det är ju där jag är för det mästa :( säger till när jag har tid, så hoppas jag att du har tid! Pussssss

2010-06-15 @ 00:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0