finns det nått mer irriterande...

än LATTEMORSOR och låtsassnobbar. Har nån form av lyxlivsstil trots att det igentligen inte finns några pengar...?! Jag anser, för det har både mina och Martins  föräldrar gjort, att man ska jobba röven av sig när man har små barn. Livet är inte undrbart fantastiskt och lyx hela tiden. Det slitigt och jävligt.

För det ska inte sägas att jag tycker illa om att fika på stan. Men kanske inte varje vecka i månaden.
Och ja, det är väll klart att jag är avundssjuk på er också.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Äh det är väl inget fel på att fika ;-P

2010-06-11 @ 18:47:03
Postat av: Matilda

Hej där!

Har följt din blogg ett tag och tänkte säga att jag tycker om den :) Känner igen dig från orienteringen för mååånga år sen, typ GM och sånt! Hittade hit genom Amandas blogg. Iaf, tycker det är väldigt mysigt att läsa om ert liv och ni verkar vara grymma föräldrar! Och lillen är SÅ SÖT! :)

2010-06-12 @ 02:50:32
URL: http://mmmatilda.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hehe, när jag var hemma med Ester fikade jag nog 5dagar i veckan, mer för att jag tyckte det var trevligt än att jag var en lattemorsa elelr låtssassnobb:)



Om man ska jobba röven av sig när man har småbarn kan jag tyvärr inte heller hålla med om, självklart måste man ha pengar så att man överlever men hellre att jag jobbar lite mindre och får vara med mina barn än att "jobba röven" av mig och få några 1000lappar extra. Men jag förstår vad du menar med det hela:) Vi får se till att vinna 215miljoner så vi slipper jobba alls!

2010-06-12 @ 13:11:49
URL: http://mathy.blogg.se/
Postat av: EmelieCatrine

Får man fråga vad du jobbar med Sara? =)

2010-06-12 @ 23:31:51
URL: http://emeliecatrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0