okej okej jag är sämre på att blogga

MEN det är faktiskt sommar. Something new!
Folke väljer att somna för natten vid åttasnåret och vaknar om man har tur vid halv sju men oftast vid sex. Jag har jobbat hela helgen och klippt totallt slut och körd som artist, vilket har resulterat i mindre hushållsgöra kan man säga. Pappa vad har på kvällssnåret med blöjer för en livstid till Folke som Bo the ko leverera till honom väldigt gratis. Det tackar vi för. Jag jobbar på min Bailys flaska i kylen. Flugsmälla är införskaffat, dock behövs ett skohorn. Folke drar sig upp i allt möjlig, idag tex i min bikiniöverdel ett flertal gånger har hela Östra Stenby kunnat skåda mina bröst om dom velat. Han kan även sätta sig upp från liggandes, och idag promenerade han med min hjälp gladeligen flera meter. Jag är ledig i två veckor. Är uppe aldeles försent. Och slutligen...

kan jag inte sluta tänka på min kusin, det är tragist det som har hänt och jag hoppas VERKLIGEN att hon orkar ta sig igenom det...sympatin för henne är enrom...

Kommentarer
Postat av: tove

hade ju så bra modeller=) så sjävlklart blev det bra kort! Tack ja det ska jag ha=) jag kan skicka korten till dig eller så kan du ju kopiera från bloggen. Vi får ses snart! =)

2010-07-08 @ 21:29:20
URL: http://tovefolkesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0