bra dag!

Idag har vart en bra dag som avslutades med chips och jordgubbar. Sånt jag inte gör överdrivet ofta. Tove F och Jessie W har vart här. Selma blev attakerad av Folke ett antal gånger. Jag grillade kykling för första gången. Det gick ner kan man säga. Sen hängde vi lite och gick en promenad. Det var topp och träffa dom igen. Det blir alltför sällan. Tyvärr glömde jag att ta kort men ni kan gå en på Toves blogg för där finns massa fina kort från dagen!



Lite senare roade sig Folke med att resa sig ett flertal gånger e soffan för att läsa (läs:äta) tidningen Mama. Som jag även fick en ny idag! Plus att min Elle kom, jag vet vad jag ska göra imorn på badstranden!

Förresten, nästa vecka har jag bil, och är öppen för förslag!


Kommentarer
Postat av: tove

Det blev super gott=) duktig han är som ställer sig upp!

2010-07-08 @ 22:31:53
URL: http://tovefolkesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0