wihuuu:)

Kul! När man skäller lite på er rammlar det in respons ;) Tack för dom fina kommentarerna! Sitter och dricker kaffe och lyssnar på prinsen av peking, Folke har precis sommnat om efter att ha bajsat ner hela ryggen direkt efter att jag satt på honom rena fina kläder. Det va bara att börja om igen :P Imorse spydde han ner hela Martins sida av sängen så att han blev sur och gick ut och sov i soffan haha. Jag brukar helt enkelt bara lägga mej och värma upp stället som är nerspyat så torkar det så småningom, MYCKET FRÄÄÄSCHT! Vi är sugna på att hitta på nått idag men kommer fram till att om vi ska hitta på nått så involverar det att göra av med pengar vi inte har så...det hela slutar med att jag sitter här med kaffeandedräckt och funderar på om jag ska gå ut och gå en sväng istället. Igår var jag hemma hos Ussan som sagt..låna hennes våg och såg att jag var nere i min "normalvikt" mellan 53 och 54 igen! Men det är väll mest att jag knappt har några muskler att tala om. Igårkväll blev det sent dels för att jag började "chatta" med Hanna (Martins syster) på FB, mycket kul, och sen satt jag på badrumsgolvet och gjorde Martin sällskap när han duschade. Pratade om viktiga saker som vad vi ska ha för internet när vi nu bestämmer oss för att byta...

Skriver mer sen kanske! Firar med en gammal goding bild, med tanke på att jag borde rensa datorn som går på knäna och inte kan lägga in fler kort eftersom det är helt fullt på hårddisken. Så går det med laptops!


Kommentarer
Postat av: sandra

Ja visst är det så. Kul att du e nere på din "normalvikt". Jag vet inte vad jag väger nu men de e nog några kilo kvar. Jag känner mig rätt smal igen men problemet är att magen är så mjuk. Musklerna måste tränas lite o huden måste dra ihop sig heltohållet igen. Magen har liksom en tendens att typ hänga över när jag har tighta byxor! Usch. Men tålamod, tålamod!!

2010-01-07 @ 17:54:36
URL: http://sandiesun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0