världensvärstaväder

Jag har aldrig åkt bil i sämre väder än det här! Självklart hamnade jag bakom fucking jävla plogbilen när jag åkte från stan. Såg typ en meter framför mej, och plogbilen blåste upp hur mycket snö som helst framför mej. Åkte i 50 på 80 väg med jävligt svettiga händer och kalla lår.
Idag har jag vart i stan. På Plankgatan. Fritisgårn. Folke var där och skrek när ussan pratade i telefon. Det ekade. Munken kom och gav Folke en barbapappa filt från henne och Lisa. Den var fin. Bussan och jag drack kaffe och åt äcklig rulltårta. Sen kom vi på att tiden hade gått sådär som den alltid gör på nått sätt när vi umgås. Så vi gick till VB och åt flottig pyttipanna med plaskigt ägg. Det var gott. Sen en cappu på det.

Jag har nya ideer till sovrummet ! Nu när vi har landat lite grann i föräldrarrollen har vi tagit upp inredningen i längenheten igen. Sovrummet är så litet så vi måste lösa det nu på ett nytt sätt när han inte ka sova i vaggan längre...jag har mina små ideer...

Japp. Imorn blir det tillbaks till rutinerna.
Då ska Folke få flyga flygplan igen :)
Förresten, ni är rätt många som läser men ni är dåliga på att kommentera, vilket har resulterat i att jag inte skrivit på länge...det är roligare att skriva när man får kommentarer. Det här inlägge är på bussans begäran :)


Kommentarer
Postat av: Karin

Hej Sara! Jag läser din blogg lite då o då för jag tycker det är så spännande att se hur stor Folke blir och så skriver du så bra! Fortsätt med det!!

kramkramkram från barnkören-Karin

2010-01-06 @ 22:51:11
Postat av: Boussan

Haha yes!! ett inlägg!!! Jag har just inläggat också!!! vi får peppa varandras bloggar :D. Det va jättekul att träffa dig idag men förlåt om jag verkade lam, men ja va lite trött bara! folke hade ju blivit sååå stor, får se till att träffas snart igen! love you my friend!

2010-01-07 @ 02:37:57
Postat av: sandra

ja visst är det tråkigt att man har många som läser men knappt aldrig får några kommentarer!

Jag brukar fktist själv va dålig på att kommentera... Va stor Folke har blivit! Vi får se till att ta en promenad när det blivit en aning varmare ute! :) Kram på dig

2010-01-07 @ 09:48:02
URL: http://sandiesun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0