värk i höger tutte

japp, Folke sover som en liten gris. Jag har inte ammat på hur länge som helt så nu värker det i tutten. Ju mer jag tänker på det deto värre blir det. Har kommit hem från besök hos moster sofy, när hon skulle gulle med honom så rapade han henne i ansiktet hihi :P Funderar på om jag eventuellt har nån form av ägglossning har ju inte haft det på typ ett år så kommer inte ihåg hur det känns riktigt...
Imorn kommer min moster louise och hälsar på. Hon ser ut som mamma fast med annan hårfärg typ...

Igår hade jag och Martin vår första filmkväll sedan efter graviditeten...vi slog på stort och köpte godis. Det var ingen bra ide´. Jag hade jätte ont i magen inatt och det var fler än jag som hade det, stackars lilla FOlke låg och prutta hela natten. Folke är pruttig helt enkelt. (Vi fick en bok som hette just så av Folkes Faster:P)

Allafall så är nästa vecka fullspeckad! Besök av Louise, Tove Folkesson och Lotta Olsson, Madde Knutsson, plus att vi ska till Lovisamottagningen på återbesök med mig. ÄNTLIGEN!! Sen kanske jag kan få träna normalt igen!!! Yippieeee:D

(Ussa, det vore topp om du kom hit varje dag:)

Kommentarer
Postat av: sandra

Ja de var ju en bra idé med vetekudde. Men jag är så frusen av mig så jag har ingen lust att gå ut för den delen heller!



Ser att du har värk i tutten. Fasen va ont de kn göra alltså. Jag hr haft mjölkstockning en gång o de va verkligen inte kul!

2010-01-10 @ 20:58:40
URL: http://sandiesun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0