Tack lisa!

Här ovanför ser ni resultatet av lisas fina header hon gjort till mej! Det ska vi fira med en bild tycker jag :)



Idag har vi varit på ingelstad-området tillsammans med Martins förädrar, syster o syster man och kommande kusin till Folke (i hannas mage :) Först va vi på babyproffsen och köppte en ny babysitter till Folke som han älskade! Han drog av det första "riktiga" garvet när vi testade den när vi kom hem! Sen gick vi även och glodde på lite kläder i kommande storlekar eftersom han växer så snabbt nu. Jag och Martin har ju knappt köppt några kläder själva till Folke och kunde inte hejda oss riktigt så det blev två st bodys med långa ben och armar plus en långärmad tröja, jättefint! Sen köpte jag även ett gummiband med tillhörande bok med övningar i som jag ska testa imorgon. Tror att det är en bra start, och fortsättning. Fanns en del riktigt jobbiga övningar i den där boken. På tisdag ska vi på första omgången med babymassage! Ska bli jättekul och intressant! Synd att jag inte fick någon respons på förra inlägget, kanske inte är några andra mammor som läser bloggen...men om de är nån annan som vill hänga lite även om vi inte pratar bajs och kräks går ju det också bra :) 

Undra om Ussa är kvar i Sthlm...hoppas det gick bra för henne. Tror tyvärr att hon missade auditionen som jag tippsade om som var igår. Har en idee om du läser det här ussa. Om jag säger som så att jag skulle vilja bjuda tillbaka för Gwen Stefani konserten, så har jag hittat det vi måste åka och se i globen!!

Nu passar jag på att klämma in lite skäll här igen, inga kommentarer på jätte länge ! = tråkigt att skriva.... 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej jo det gick bra i sthlm och ja missade ju såklar auditien :/ träligt! Åh va är de du har hittat i globen då?? :P Pösss

2010-01-17 @ 22:40:03
Postat av: BättanBäst

Oj när togs den bilden? fan va bra den va!

2010-01-18 @ 00:03:43
URL: http://klyv.blogg.se/
Postat av: jessi

jag tycker nog säkert det är väldigt intressant att prata bajs och kräks snart :) hoppas allt är bra med er alla :) jag bara går och väntar och väntar känns det som.. känner mig lite pirrig och nervös :)

2010-01-18 @ 10:38:07
URL: http://jeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0