Stuck in landet

Vi sitter rätt mycket fast här på landet. Vädert har ju vart, ja, inte jätte bra det senaste dygnet...igårkväll var vi ute på en vansinnesfärd hem från ica (var tvungen att köpa blöjor). Både jag och Martin avar sjukt svettiga när vi kom hem. Sikten var väll typ max fem meter fram, och vi var sjukt nära att köra i diket igen. Dom hade inte hunnit skotta vägen in hit från arkösundsvägen och vi fick möte och stannade lite för långt ut och var nära på att inte komma upp. Allafall. Vi vågar oss inte på att åka iväg nånstans nu. Trots det vill jag JÄTTE GÄRNA åka och hälsa på Hanna ooch Martin IDAG!!! Men det är ju fan 6 mil till Linköping härifrån så det tar ju ett tag att åka i det här vädret..

Här kommer en bild på dagens outfitt! HHAHAHAHA ser sjukt likgiltig och  trött ut på bilden. Faktum är att jag inte fått sova ordentligt på flera nätter i rad eftersom Folke tjockisen (6100 gram nu) vill äta varannan timme. Jag typ somnar med honom brevid mej och blir skiträdd när jag märker att jag håller på att rulla på honom. Alltså det går inte beskriva den här tröttheten med nån annan. Särskilt inte nu när jag vart sjuk och lite hängig också....




Kommentarer
Postat av: Karro

Näe, det finns absolut INGET som kan jämföras med att vara "bebis"trött. Man får så konstiga tankar som tex. vilken sida av vägen ska jag köra på?

Försök att sova då han sover (jag säger som Fredrik) men är det så att han somnar på konstiga tider, typ 16.00 så släng i kull dig med, allt för att få några minuter. Men jag kan trösta dig med (och mig själv) att det blir bättre och bättre, en dag undrar man -vart tog bebistiden vägen? NJUT, allt vad du kan!

Kram Karolin

2010-01-28 @ 12:33:03
URL: http://linaellerkarro-detrjag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0