Megabildinlägg!



Såhär kul har vi när vi badar :) Folke tycker om att bada!



I måndags fick vi besök av min moster louise och hennes blandras lahsapso/shitsu Kito



Kito ställde gärna upp på bild!



Jag visade lite ur Folkes; mina-första-år-bok



Sen blev det tisdag och tove och lotta var och hälsade på. Folke fick en bamse-body som vi tesdade direkt genom att kräkas lite på den.



Sen busade pappa martin med Folke. (på det här kortet håller han huvudet själv som ni ser!)

Snart kommer madde och hennes lilla hundvalp !


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Äntligen har jag hittat till din blogg:) gud vad söt han är Sara hihi! hoppas allt är bra med dig?



Kram



2010-01-22 @ 00:18:58
URL: http://nathaliegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0