Kaos i skolan

Vi var ju som sagt på Ikea igår. Det slutade med kaos i lägenheten. Det ligger kartonger i hela hallen och vår garderob står ute i vardagsrummet. Jag tar "långfrukost" idag och dricker mycket kaffe :P Nu ska jag snart ut i friska luften och ta ett löppass på en halvtimma. (Följer min mors träningsråd till hundra procent) Samma sak som förra gången med varranan minut jogg och varannan gå. Folke får ligga i vagnen sålänge. Det är bra att bo på landet :)




Lägger upp en bild från julafton, Martin lyckades väll sådär varje gång vi skulle ta ett kort på oss, men men det är inte därför jag lägger upp kortet, utan för att visa hur mitt hår ser ut nu. Jag har min "riktiga" färg i håret nu vilket inte är så vanligt nowdays, jag är så trött håret men vill inte färga eller klippa det eftersom jag håller på att spra ut håret. (Och inte skulle ha råd att hålla på och färga en gågn i månaden) Är det nån som har nåttt tipps på vad jag kan göra för att känna mej lite mindre grå ? utan att behöva färga och träla...gänra tipps på tio-minuters-fixning som inte betyder endast lite rouge och mascara...


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åh vad härligt då:) han är ju såå söt! Ja jag vet mamma berätta de, självklart ska jag hälsa! Ha det så bra, kram!

2010-01-23 @ 11:47:32
URL: http://nathaliegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0