Idag känner jag mig bättre!

Vi fick en ny säng igår! 180 istället för 160-säng! Det var gudommligt att sova i den, dessutom åt Folke bara en gång "inatt" vid 04.30 vaknade han, och han sommnade vid 21.30! Så jävla sköööönt! Han är så duktig och sover om nätterna nu:) Däremot kan det hända att han fortfarande vill amma med 3 timmar mellanrum på natten och ibland sova 6-7 timmar så mina bröst vet inte riktigt hur dom ska bete sig. Det brukar sluta med att det "sprutar" ut mjölk när han ska äta så att han antingen sätter i halsen eller blir helt nersprutad av mjölk på bodyn. Men men det blir väll stabiliserat snart. Vi har precis testat lite av massagen jag fick lära mej på första kurstillfället i tisdags. Det var faktiskt över förväntan kul, brukar ha uppfattningen om att sådanna där tillst'llningar känns krystade och jobbiga, men det var faktiskt en "yngre" mamma med som kanske var typ 28 som jag fick lite kontakt med. Dessutom så fick Folke ligga och prata lite med en "äldre herre" (en fem månaders bäbbe) som hette Joar och var väldigt pratsam :) Idag vet jag inte vad vi ska hitta på men det blir nog förmodligen en promenad inne i "samhället" eftersom vi endå ska åka till returpunkten är det tänkt.
Imorn blire Ikea ! Wihuuu

Kommentarer
Postat av: BättanBäst

Hahaha det låter som dina tuttar är egna förvirrade individer! hihihi

2010-01-21 @ 12:51:37
URL: http://klyv.blogg.se/
Postat av: sandra

Jo visst e de så! de finns många fördelar med att åka till ingelsta isället för själva city.



Ja visst är de skönt o ha stor säng ;)



P.s jag är en hemma mamma som gärna pratar bajs :D haha

2010-01-21 @ 21:44:08
URL: http://sandiesun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0