hemma igen

Har vart och hälsat på Folkes farfar i stan. Det var mys, först åt vi mat sen gick vi ut och gick till hemköp och köpte kvällsmat, och åt igen:P Sen sa Folke att han ville åka hem, med andra ord han skrek sej till sömns när han väl satt i bilstolen tystnade han igen! Nu är vi hemma och jag är skittrött! Har vart hemmifrån två dar i rad nu så imorn vill jag bara va hemma och chilla. Skulle behöva göra nåt åt min hemskt ouppdaterade header men det är sjukt jobbigt att sitta i paint och greja med det som man får göra om man inte har photoshop.
Nu ska jag glida runt och läsa lite andra bloggar sen ska jag bara duscha och rakt i säng!

Kommentarer
Postat av: Boussan

Hallååå ja fattar inte hur man ändrar headern! Vill ochså ändra min!

2010-01-08 @ 02:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0